Uitnodiging - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Wilma Wit - WaarBenJij.nu Uitnodiging - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Wilma Wit - WaarBenJij.nu

Uitnodiging

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

10 Februari 2008 | Bolivia, Cochabamba

Hallo allemaal

Tja en toen was ik weer thuis.
De terugvlucht ging bijna perfect ik had een heftige discussie in Santa Cruz met de migratiemannen over mijn verblijf en de nodige stempels in mijn paspoort, maar ik heb uiteindelijk gewonnen en kon zonder bijbetalen het land uit.
Op schiphol aangekomen kreeg ik een warm welkom van mijn kinderen, schoonzonen, pa en Annet. Heerlijk zo warm knuffelrondje.

Het is weer wennen in Nederland en in mijn huis. Ik loop wat onwennig rond een beetje als een kip zonder kop gevoel.

Het is een wat tegenstrijdig gevoel, ik mis Cochabamba, de kinderen en de mensen waar ik vriendschap mee had maar ik ben blij dat ik de mensen waar ik van hou in Nederland weer kan spreken en kan vasthouden, het ijselmeer weer ruik en de frisse wind weer voel.

Maar nu de uitnodiging.

Aankomende vrijdagavond 15 februari is er een "Wilma is weer thuis" avond georganiseerd door mijn zus Annet in cafe "de slof" jullie weten wel waar.
Dus mocht je zin hebben hebben in een gezellige avond dan ben je van harte welkom op vrijdagavond 15 februari in de slof. Ik zelf ben daar rond 20.00 uur.

Liefs en een groet van Wilma uit Enkhuizen

  • 10 Februari 2008 - 17:45

    Elly:

    Lieve Wilma,

    Natuurlijk op de eerste plaats WELKOM THUIS. De belevenissen hebben we voor een del kunnen volgen op je site. Wat zal het afscheid moeilijk geweest zijn voor je. Ik spreek je binnenkort. Groeten Jan-Willem en Elly

  • 10 Februari 2008 - 20:04

    Nikki:

    Hoi Wilma,
    blij dat je weer heelhuids thuis bent.
    Wij zijn er vrijdag, maar wel wat later. Zitten eerst in de schouwburg.
    Wil je graag zien en spreken!
    Tot vrijdag.
    nik

  • 13 Februari 2008 - 15:48

    Carmen:

    Hoi Wilma,
    Ik kan mij heel goed voorstellen dat je wat onwennig rondloopt.
    Maar, je hebt nog even tijd om je "draai" weer te vinden. Je bent gelukkig gezond teruggekomen.

    'By the way', de kalender heb ik een week geleden ontvangen. De collega's hebben de mooie foto's ook bekeken.

    Tot over een paar weken,

    groet,
    Carmen

  • 13 Februari 2008 - 22:56

    ANNEMARIE:

    Querido Wilma,
    Wat geniet ik van de spulletjes die je voor mij hebt achtergelaten.Dank je wel.
    Heb het een en ander veranderd.Een stoel erbij van mijn vrienden en het bed gedraaid.Een lamp gekocht etc etc.
    Ben blij dat je hebt kunnen genieten van al wat mooi weer thuis en de reis uiteindelijk goed is verlopen.Heb je nog genoten de dagen in La Paz??
    Ik werk hard en geniet.
    Gisteren kwam ik moe en geemotioneerd thuis.Wendy Rojas, een babietje van drieenhalve maand begraven.Vreselijk.Je hebt haar vast wel gekend.Aangekleed als een engeltje met een kroontje en vleugeltjes lag ze in een wit kistje.
    Maar zeker weten is ze in de hemel en hoeft ze niet meer te lijden.
    Geniet van je mooie Enkhuizen en tot ziens daar hoop ik.
    Het was erg gezellig die afscheidsavond.
    Nogmaals erg bedankt.

    Abrazos,
    Annemarie

  • 29 Februari 2008 - 11:27

    Cees:

    Na ons gesprek ben ik meteen ga kijken op je site. Het zijn mooie foto's Zo te zien heb je heel wat beleeft daar in Cochabamba. Het zal wel wennen zijn in het gehaaste Nederland. Wij wensen je veel succes toe. Groeten Cees en Mieke.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Cochabamba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2008

Laatste berichtje

10 Februari 2008

Uitnodiging

04 Februari 2008

carnaval La Paz

29 Januari 2008

Amazonas

18 Januari 2008

projecten en kalender
Wilma

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 200
Totaal aantal bezoekers 41138

Voorgaande reizen:

08 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: