carnaval La Paz - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Wilma Wit - WaarBenJij.nu carnaval La Paz - Reisverslag uit Cochabamba, Bolivia van Wilma Wit - WaarBenJij.nu

carnaval La Paz

Door: Wilma

Blijf op de hoogte en volg Wilma

04 Februari 2008 | Bolivia, Cochabamba

Olaf en hallo

Alleen wordt Olaf hier niet gebruikt in(La Paz) maar ze vieren hier carnaval door heel veel waterballonen naar elkaar te gooien of je onder te spuiten met wit spul uit een spuitfles. Verder overal bandjes, verklede mensen, vuurwerk, veel herrie, drukte en drank. Zoals bij ons maar dan anders.
Gistermiddag kwam ik in La Paz aan maar had geen rekening gehouden met het carnaval. De taxichauffeur die mij van het vliegveld naar de stad bracht dropte mij midden in een stoet omdat hij niet verder kon. Daar liep ik dan met een zware en een lichte rugzak als mikpunt van de mensen langs de weg. Stel je je eens voor dat je midden in de westerstraat tijdens een optocht loopt of in Zwaag alleen dan als gringo.
Gelukkig vond ik gauw de weg naar het hotel en kon mijn spullen daar achterlaten. Want Nicolien ook ik was bang voor beroving.
Ik stuur je als ik thuis ben een copie van de cd. Wat vreselijk dat allebei je camera`s zijn gestolen. Wil je dan wel je adres nog naar mijn mail zenden. Dat is: wildew20_54@hotmail.com. (een onderscore tussen 20 en 54) Verder wens ik je nog een goede tijd in Bolivia.

Carmen en Lida herkenbaar toch,lekker hangen in zo matje terwijl het zo vochtige warm is en dan die prachtige tropengeluiden om je heen.

Jenny leuk dat je mijn site hebt gelezen.

Lida, nee ik heb geen heimwee gehad, ik heb er even over nagedacht toen ik het las, maar nee. Wel heb ik mijn kinderen, zus en de mensen waar ik veel om geef gemist, maar heimwee nee.
Dus je begrijpt over een paar jaar ga ik weer maar dan wil ik naar Z.Afrika. Ik zie nog wel.

Tot ziens iedereen.
Bart tot in de slof.
Mijn laatste berichtje op de site komt vanuit Nederland.
Toch is het wel vreemd als ik door La Paz loop dat ik dit levendige straatleven niet meer of voorlopig niet meer terug zie. Het is zo een totaal andere wereld.

Liefs van Wilma uit La Paz
p.s.
Heel veel herrie en drukte hier maar wel erg gezellig en bijzonder om dit spektakel te zien, te voelen en te horen.


  • 05 Februari 2008 - 12:16

    Miranda:

    Hey mam,

    Veel plezier nog in het carnaval!
    Hele fijne terugreis en ik zie je op Schiphol.

    Kus Ran.

  • 05 Februari 2008 - 19:36

    Annet:

    de eerstvolgende x dat je deze berichtjes leest heb ik je al geknuffeld!!!

  • 07 Februari 2008 - 08:48

    Ans:

    Een heel goeie gerugreis Wilma en tot gauw.Ik bel je als ik in Nederland ben. Liefs, Ans

  • 07 Februari 2008 - 20:28

    Marijn:

    Tot morgen! Maar je zit nu misschien al in het vliegtuig...?

  • 07 Februari 2008 - 20:28

    Marijn:

    Tot morgen! Maar je zit nu misschien al in het vliegtuig...?

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Bolivia, Cochabamba

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

22 Februari 2008

Laatste berichtje

10 Februari 2008

Uitnodiging

04 Februari 2008

carnaval La Paz

29 Januari 2008

Amazonas

18 Januari 2008

projecten en kalender
Wilma

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 203
Totaal aantal bezoekers 41137

Voorgaande reizen:

08 September 2007 - 10 Februari 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: